Caillou (Kayu) Beni izle






Caillou (Kayu) Beni İzle
Caillou | kayu okuldan eve gelince hemen beni izleyin diyerek dışarı çıkar.Hep beraber kaykaya çıkarlar.Kaykaydan kayarlar ve Kayu nereye giderse arkadaşlarıda oraya gidecektir..Kayu o sırada yeni gelen Andy'e çarpar ve Andy onu izlemek istemez.Caillou bu duruma çok üzülür.Herkes arkadaşları ile oynamak ister.Kayu Andy'nin yanına gider ve puzzle yapalım mı der.Andy ben arkadaş olmak istemiyorum der.Akşam geç saatte Kayu hala üzgündür.


Caillou , Rozy ile eve gelince oyun oynar.Kayu Andynin arkadaşı olmamasına çok üzülür.Kayu diğer çocukların yükses ses yaptıkarını anlar.Andy'nin yüksesk sesi sevmediğini görür.O sırada öğretmeni gelir ve Andy'i söyler.caillou önce Andy'nin konuşmasını bekler.Caillou artık Andy ile arkadaş olduklarına emindir.


Bu bölüm de de bilgi verme amacı çok belirgindir.Keyifli seyirler.

Kategori: , ,



Yorum Gönder:

Copyright © SEO